Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20223
Назва: ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ЛИЧНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ОБУЧЕНИЯ
Інші назви: Психологічний аспект особистісно-орієнтованого навчання
The Psychological Aspect of Person-Oriented Education
Автори: Ткаченко, И. П.
Ткаченко, І. П.
Tkachenko, I.
Ключові слова: личностно-ориентированное обучение
психологический аспект
познавательная деятельность
особистісно-орієнтоване навчання
психологічний аспект
пізнавальна діяльність
person-oriented teaching
psychological aspect
cognitive activity
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Короткий огляд (реферат): В работе представлены некоторые положения современной педагогики и психологии, на которые полагаются авторы для теоретического обоснования в разработке методических приемов в рамках личностно-ориентированного обучения. На основании некоторых психологических учений, в частности, учения о планомерно-поэтапном формировании умственных действий, авторы приходят к формулировке основной задачи личностно-ориентированного обучения.
Опис: The article presents the principal theoretical statements of modern pedagogy and psychology with the aim of creating theoretical foundation for developing methods of personoriented teaching. On the basis of some psychological the authors come up with formulating the principal object of person-oriented teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20223
Розташовується у зібраннях:Випуск 11 (202)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkachenko.pdf226,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.