Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorК. І. ПРИХОДЧЕНКО-
dc.contributor.authorПриходченко Е. И.-
dc.contributor.authorPrykhodchenko K. I.-
dc.date.accessioned2013-04-18T11:19:29Z-
dc.date.available2013-04-18T11:19:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університетуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18839-
dc.descriptionFormation of students’ corporative culture during classes is an extremely important problem of contemporary pedagogical thought. This approach to organisation of the academic process will help students’ uniting in their off-class activities. The main goal of corporative culture breeding is moral and spiritual feature of character, ethic attitude to people, putting into account other people’s opinions, abilities to work in pairs, both in micro- and macrogroups, within the stuff.en_US
dc.description.abstractНадзвичайно важливою проблемою сучасної наукової думки є формування корпоративної культури у студентів під час проведення занять. Такий підхід до організації навчального процесу сприятиме згуртованості студентів і в позанавчальний час. Виховання корпоративної культури ставить за мету формування таких якостей, як моральність, морально-духовна культура, етичне ставлення до оточуючих, врахування думки пратнера, уміння працювати в парі, в мікро- і макрогрупі, в колективі.en_US
dc.description.sponsorshipДонецький національний технічний університетen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка, психологія і соціологія.;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с-
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectкорпоративная культураen_US
dc.subjectcorporative cultureen_US
dc.subjectкорпоративні цінності-
dc.subjectрівні коропоративної культури-
dc.subjectкорпоративные ценности-
dc.subjectуровни корпоративной культуры-
dc.subjectcorporative values-
dc.subjectcorporative culture levels-
dc.titleКОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СТУДЕНТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАen_US
dc.title.alternativeКорпоративная культура студентов как педагогическая проблемаen_US
dc.title.alternativeStudents’ corporative culture as a pedagogical problemen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 10 (193)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prykhod_2.pdf225,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.