Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18839
Title: | КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА СТУДЕНТІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА |
Other Titles: | Корпоративная культура студентов как педагогическая проблема Students’ corporative culture as a pedagogical problem |
Authors: | К. І. ПРИХОДЧЕНКО Приходченко Е. И. Prykhodchenko K. I. |
Keywords: | корпоративна культура корпоративная культура corporative culture корпоративні цінності рівні коропоративної культури корпоративные ценности уровни корпоративной культуры corporative values corporative culture levels |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету |
Series/Report no.: | Педагогіка, психологія і соціологія.;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с |
Abstract: | Надзвичайно важливою проблемою сучасної наукової думки є формування корпоративної культури у студентів під час проведення занять. Такий підхід до організації навчального процесу сприятиме згуртованості студентів і в позанавчальний час. Виховання корпоративної культури ставить за мету формування таких якостей, як моральність, морально-духовна культура, етичне ставлення до оточуючих, врахування думки пратнера, уміння працювати в парі, в мікро- і макрогрупі, в колективі. |
Description: | Formation of students’ corporative culture during classes is an extremely important problem of contemporary pedagogical thought. This approach to organisation of the academic process will help students’ uniting in their off-class activities. The main goal of corporative culture breeding is moral and spiritual feature of character, ethic attitude to people, putting into account other people’s opinions, abilities to work in pairs, both in micro- and macrogroups, within the stuff. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18839 |
Appears in Collections: | Випуск 10 (193) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
prykhod_2.pdf | 225,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.