Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1354
Назва: Влияние крупного бизнеса на формирование рыночных институтов
Автори: Шепеленко, О.В.
Ключові слова: крупный бизнес
формирование рыночных институтов
рыночный институт
big business
formation of market institutions
market institutions
Дата публікації: 2006
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 103 - 4 - Донецьк, ДонНТУ, 2006. - С. 111 - 115
Серія/номер: Економічна;22
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены особенности крупного бизнеса, его роль в формировании рыночных институтов. Обоснованы предложения по развитию крупного бизнеса в постсоциалистических странах и в Украине.
Опис: The article considers the features of big business, its role in the formation of market institutions. Proposals for the development of big business in the post-socialist countries and in Ukraine justified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1354
Розташовується у зібраннях:Випуск 103-4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Влияние крупного бизнеса на формирование рыночных институтов.pdf162,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.