Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1354
Title: Влияние крупного бизнеса на формирование рыночных институтов
Authors: Шепеленко, О.В.
Keywords: крупный бизнес
формирование рыночных институтов
рыночный институт
big business
formation of market institutions
market institutions
Issue Date: 2006
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 103 - 4 - Донецьк, ДонНТУ, 2006. - С. 111 - 115
Series/Report no.: Економічна;22
Abstract: Рассмотрены особенности крупного бизнеса, его роль в формировании рыночных институтов. Обоснованы предложения по развитию крупного бизнеса в постсоциалистических странах и в Украине.
Description: The article considers the features of big business, its role in the formation of market institutions. Proposals for the development of big business in the post-socialist countries and in Ukraine justified.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1354
Appears in Collections:Випуск 103-4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.