Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШепеленко, О.В.-
dc.date.accessioned2011-09-30T05:20:51Z-
dc.date.available2011-09-30T05:20:51Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 103 - 4 - Донецьк, ДонНТУ, 2006. - С. 111 - 115en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1354-
dc.descriptionThe article considers the features of big business, its role in the formation of market institutions. Proposals for the development of big business in the post-socialist countries and in Ukraine justified.-
dc.description.abstractРассмотрены особенности крупного бизнеса, его роль в формировании рыночных институтов. Обоснованы предложения по развитию крупного бизнеса в постсоциалистических странах и в Украине.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;22-
dc.subjectкрупный бизнесen_US
dc.subjectформирование рыночных институтовen_US
dc.subjectрыночный институтen_US
dc.subjectbig business-
dc.subjectformation of market institutions-
dc.subjectmarket institutions-
dc.titleВлияние крупного бизнеса на формирование рыночных институтовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 103-4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Влияние крупного бизнеса на формирование рыночных институтов.pdf162,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.