Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9885
Назва: | Некоторые проблемы создания механизма регулирования степени сжатия в бензиновых двигателях внутреннего сгорания |
Інші назви: | Деякі проблеми створення механізму регулювання ступеня стиску в бензинових двигунах внутрішнього згоряння Some Problems of Creation of the Compression Ratio Control Mechanism in the Petrol Internal Combustion Engines |
Автори: | Мищенко, Николай Иванович Химченко, Аркадий Васильевич Крамарь, Сергей Николаевич Супрун, Владимир Леонидович Міщенко, Микола Іванович Хімченко, Аркадій Васильович Крамар, Сергій Миколайович Супрун, Володимир Леонідович Mishchenko, N.I. Himchenko, A.V. Kramar, S.N. Suprun, V.L. |
Ключові слова: | БЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ РЕГУЛИРОВАНИЕ СТЕПЕНИ СЖАТИЯ МЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯ КРИВОШИПНО-КУЛИСНЫЙ МЕХАНИЗМ МЕХАНИЧЕСКИЕ ПОТЕРИ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН РЕГУЛЮВАННЯ СТУПЕНЯ СТИСКУ МЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУ КРИВОШИПНО-КУЛІСНИЙ МЕХАНІЗМ МЕХАНІЧНІ ВТРАТИ THE PETROL ENGINE COMPRESSION RATIO CONTROL COMPRESSION RATIO CHANGE MECHANISM THE OSCILLATING CRANK GEAR MECHANICAL LOSSES |
Дата публікації: | 30-тра-2006 |
Видавництво: | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. |
Бібліографічний опис: | Мищенко Н.И. Некоторые проблемы создания механизма регулирования степени сжатия в бензиновых двигателях внутреннего сгорания / Н.И. Мищенко, А.В. Химченко, С.Н. Крамарь, В.Л. Супрун // |
Короткий огляд (реферат): | В работе проанализированы проблемы регулирования степени сжатия в бензиновых двигателях внутреннего сгорания, предложен механизм изменения степени сжатия для бесшатунного двигателя с кривошипно-кулисным механизмом. Предлагаемый механизм позволяет устранить недостатки существующих конструкций двигателей с регулированием степени сжатия. |
Опис: | In the article the problems of the compression ratio control in petrol internal combustion engines are being analysed. The compression ratio control mechanism for the connecting rod absent engine with the oscillating crank gear being offered. The given mechanism allows to eliminate draw backs of the existing engine design with the compression ratio control. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9885 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" №1 (2006-2) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мищенко.pdf | 350,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.