Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМищенко, Николай Иванович-
dc.contributor.authorХимченко, Аркадий Васильевич-
dc.contributor.authorКрамарь, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorСупрун, Владимир Леонидович-
dc.contributor.authorМіщенко, Микола Іванович-
dc.contributor.authorХімченко, Аркадій Васильович-
dc.contributor.authorКрамар, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorСупрун, Володимир Леонідович-
dc.contributor.authorMishchenko, N.I.-
dc.contributor.authorHimchenko, A.V.-
dc.contributor.authorKramar, S.N.-
dc.contributor.authorSuprun, V.L.-
dc.date.accessioned2012-03-27T06:55:13Z-
dc.date.available2012-03-27T06:55:13Z-
dc.date.issued2006-05-30-
dc.identifier.citationМищенко Н.И. Некоторые проблемы создания механизма регулирования степени сжатия в бензиновых двигателях внутреннего сгорания / Н.И. Мищенко, А.В. Химченко, С.Н. Крамарь, В.Л. Супрун //en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9885-
dc.descriptionIn the article the problems of the compression ratio control in petrol internal combustion engines are being analysed. The compression ratio control mechanism for the connecting rod absent engine with the oscillating crank gear being offered. The given mechanism allows to eliminate draw backs of the existing engine design with the compression ratio control.en_US
dc.description.abstractВ работе проанализированы проблемы регулирования степени сжатия в бензиновых двигателях внутреннего сгорания, предложен механизм изменения степени сжатия для бесшатунного двигателя с кривошипно-кулисным механизмом. Предлагаемый механизм позволяет устранить недостатки существующих конструкций двигателей с регулированием степени сжатия.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectБЕНЗИНОВЫЙ ДВИГАТЕЛЬen_US
dc.subjectРЕГУЛИРОВАНИЕ СТЕПЕНИ СЖАТИЯen_US
dc.subjectМЕХАНИЗМ ИЗМЕНЕНИЯ СТЕПЕНИ СЖАТИЯen_US
dc.subjectКРИВОШИПНО-КУЛИСНЫЙ МЕХАНИЗМen_US
dc.subjectМЕХАНИЧЕСКИЕ ПОТЕРИen_US
dc.subjectБЕНЗИНОВИЙ ДВИГУНen_US
dc.subjectРЕГУЛЮВАННЯ СТУПЕНЯ СТИСКУen_US
dc.subjectМЕХАНІЗМ ЗМІНИ СТУПЕНЯ СТИСКУen_US
dc.subjectКРИВОШИПНО-КУЛІСНИЙ МЕХАНІЗМen_US
dc.subjectМЕХАНІЧНІ ВТРАТИen_US
dc.subjectTHE PETROL ENGINEen_US
dc.subjectCOMPRESSION RATIO CONTROLen_US
dc.subjectCOMPRESSION RATIO CHANGE MECHANISMen_US
dc.subjectTHE OSCILLATING CRANK GEARen_US
dc.subjectMECHANICAL LOSSESen_US
dc.titleНекоторые проблемы создания механизма регулирования степени сжатия в бензиновых двигателях внутреннего сгоранияen_US
dc.title.alternativeДеякі проблеми створення механізму регулювання ступеня стиску в бензинових двигунах внутрішнього згорянняen_US
dc.title.alternativeSome Problems of Creation of the Compression Ratio Control Mechanism in the Petrol Internal Combustion Enginesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№1 (2006-2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мищенко.pdf350,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.