Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22118
Назва: ПРОБЛЕМЫ ПЛАНИРОВАНИЯ И КОНТРОЛЯ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИ
Автори: МИХАЙЛИК, Ю.А.
Ключові слова: Рекламной кампания
Рекламируемый товар
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена проблема планирования и контроля при проведении рекламной кампании, методика определение способов оказания необходимого рекламного воздействия на определенную целевую аудиторию (в какой форме, с помощью каких средств массовой информации и в рамках какого бюджета).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22118
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mihajlik.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.