Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМИХАЙЛИК, Ю.А.-
dc.date.accessioned2013-06-29T16:27:33Z-
dc.date.available2013-06-29T16:27:33Z-
dc.date.issued2009-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22118-
dc.description.abstractРассмотрена проблема планирования и контроля при проведении рекламной кампании, методика определение способов оказания необходимого рекламного воздействия на определенную целевую аудиторию (в какой форме, с помощью каких средств массовой информации и в рамках какого бюджета).en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectРекламной кампанияen_US
dc.subjectРекламируемый товарen_US
dc.titleПРОБЛЕМЫ ПЛАНИРОВАНИЯ И КОНТРОЛЯ РЕКЛАМНОЙ КАМПАНИИen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mihajlik.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.