ІІІ конференция 2009 г. Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 129
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009-04ЗНАЧЕНИЕ КОРПОРАТИВНОЙ КУЛЬТУРЫ В МОТИВАЦИИ ТРУДАВОВК, О.Г.
2009-04ПРОБЛЕМЫ ПРИМЕНЕНИЯ ЭКОНОМИЧЕСКИХ МЕТОДОВ В ПРИРОДОПОЛЬЗОВАНИИ И ОХРАНЕ ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ (НА ПРИМЕРЕ ЭНЕРГЕТИЧЕСКОЙ ОТРАСЛИ)ВОРОНКОВА, И.В.; ВЕРЕТЕННИКОВА, Т.Е.; КОЛОМАЦКАЯ, О.С.
2009-04КАЖДОЙ МАРКЕ — ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГВАЛЕВСКАЯ, М.С.
2009-04НЕКОТОРЫЕ АСПЕКТЫ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОГРАММ ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЯ НА УГОЛЬНЫХ ШАХТАХТИМОХИН, А.П.
2009-04ПРОБЛЕМЫ БЕДНОСТИ В УКРАИНЕТАЛАЙЛО, Е.А.
2009-04TRAITS OF TOP-MANAGERS AND DEVELOPMENT OF CORPORATE CULTURE IN COMPANYSUHOVETSKAYA, M.V.
2009-04СУТНІСТЬ, СКЛАДОВІ ТА МОТИВАЦІЯ ДО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВАСТЕРНІЙЧУК, М.А.
2009-04ОБЗОР РЫНКА КОКСУЮЩЕГОСЯ УГЛЯСКОРИК, А.В.
2009-04ОСОБЕННОСТИ РАЗРАБОТКИ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ ПРОМЫШЛЕННОГО ПРЕДПРИЯТИЯСКЛЯР, М.В.
2009-04РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЗІ ЗНИЖЕННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВУГЛЕДОБУВНОГО ПІДПРИЄМСТВАШРАМКО, А.І.
2009-04МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА „ЗАТ ДОНЕЦЬКОГО ЕЛЕКТРОМЕТАЛУРГІЙНОГО ЗАВОДУ„ШОВКОВИЧ, М.Л.
2009-04РОЗВИТОК МЕТОДІВ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІШИШКА, Л.М.
2009-04ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПОЛІПШЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ В УКРАЇНІСЕРДЮК, А.С.
2009-04ВЛИЯНИЕ НЕГАТИВНЫХ ФАКТОРОВ НА ДИНАМИКУ РАЗВИТИЯ УКРАИНСКОГО АВТОМОБИЛЕСТРОЕНИЯ НА СОВРЕМЕННОМ ЭТАПЕСЕМЕНЧУК, Н.В.
2009-04ФОРМИРОВАНИЕ КОНЦЕПЦИИ УСТОЙЧИВОГО РАЗВИТИЯ В УКРАИНЕСАЛОВ, Н.А.
2009-04МАРКЕТИНГ СТРАХОВЫХ УСЛУГ ЗАО УАСК «АСКА»РОМАНОВА, Е.И.
2009-04ДЕЯКІ АСПЕКТИ ЛОГІСТИЧНОГО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ СКЛАДУВАННЯ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУПУХАНОВ, Р.О.
2009-04НЕКОТОРЫЕ АСПЕКТЫ СОВРЕМЕННОГО СОСТОЯНИЯ УГОЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ УКРАИНЫПУХАНОВ, Р.А.
2009-04ОРГАНИЗАЦИОННО-ЭКОНОМИЧЕСКИЙ МЕХАНИЗМ ОБЕСПЕЧЕНИЯ ЭКОЛОГИЧЕСКОЙ НАПРАВЛЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯПОСТОЛЬНИК, А.А.
2009-04ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГПОЛЯЧОНОК, Є.О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 129