Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22100
Назва: ОСОБЕННОСТИ СОЗДАНИЯ И ИСПОЛЬЗОВАНИЯ И-БРЭНДА
Автори: КРИВЕНКО, Е.А.
Ключові слова: Интернет-брэнд
Брэндинг
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.
Короткий огляд (реферат): Pассмотрены основные аспекты маркетинговой деятельности по продвижению товаров на рынке с помощью брэнда. Отмечена высокая эффективность интернет-брэнда и предложены основные пути по формированию интернет-брэнда в сети
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22100
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krivenko.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.