Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКРИВЕНКО, Е.А.-
dc.date.accessioned2013-06-29T15:46:05Z-
dc.date.available2013-06-29T15:46:05Z-
dc.date.issued2009-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22100-
dc.description.abstractPассмотрены основные аспекты маркетинговой деятельности по продвижению товаров на рынке с помощью брэнда. Отмечена высокая эффективность интернет-брэнда и предложены основные пути по формированию интернет-брэнда в сетиen_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectИнтернет-брэндen_US
dc.subjectБрэндингen_US
dc.titleОСОБЕННОСТИ СОЗДАНИЯ И ИСПОЛЬЗОВАНИЯ И-БРЭНДАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krivenko.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.