Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22045
Назва: ФОРМИРОВАНИЕ ЛОЯЛЬНОСТИ КЛИЕНТОВ – ЦЕНА УСПЕХА КОМПАНИИ НА РЫНКЕ
Автори: КАРМАЛИТА, Д.Н.
Ключові слова: Удовлетворенность
Лояльность
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены сущность понятий удовлетворенность и лояльность, различия между ними. Приведены модели лояльности клиентов и факторы, определяющие тип клиентов, с которыми может столкнуться компания
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22045
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Karmalita.pdf1,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.