Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10537
Назва: School-based teacher training as an introduction mechanism of the child-centred education
Автори: Umarova, Farida
Ключові слова: педагог
компетенція
Узбекистан
кваліфікація
школа
Uzbekistan
teacher training
school-based
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): Авторка висвітлює форми підвищення кваліфікації кадрів, які застосовуються в Узбекистані, розглядає світовий і вітчизняний досвід запровадження системи навчання вчителів на базі школи як ефективний спосіб неперервного розвитку професійної компетенції педагогів
Опис: This article deals with the ongoing reforms in the field of teacher training in Uzbekistan, the world and national practise in implementation of school-based teacher training as an effective way of contentious professional development of teachers
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10537
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
фарида.pdf108,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.