Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10537
Title: School-based teacher training as an introduction mechanism of the child-centred education
Authors: Umarova, Farida
Keywords: педагог
компетенція
Узбекистан
кваліфікація
школа
Uzbekistan
teacher training
school-based
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Abstract: Авторка висвітлює форми підвищення кваліфікації кадрів, які застосовуються в Узбекистані, розглядає світовий і вітчизняний досвід запровадження системи навчання вчителів на базі школи як ефективний спосіб неперервного розвитку професійної компетенції педагогів
Description: This article deals with the ongoing reforms in the field of teacher training in Uzbekistan, the world and national practise in implementation of school-based teacher training as an effective way of contentious professional development of teachers
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10537
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
фарида.pdf108,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.