Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10537
Title: | School-based teacher training as an introduction mechanism of the child-centred education |
Authors: | Umarova, Farida |
Keywords: | педагог компетенція Узбекистан кваліфікація школа Uzbekistan teacher training school-based |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. |
Abstract: | Авторка висвітлює форми підвищення кваліфікації кадрів, які застосовуються в Узбекистані, розглядає світовий і вітчизняний досвід запровадження системи навчання вчителів на базі школи як ефективний спосіб неперервного розвитку професійної компетенції педагогів |
Description: | This article deals with the ongoing reforms in the field of teacher training in Uzbekistan, the world and national practise in implementation of school-based teacher training as an effective way of contentious professional development of teachers |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10537 |
Appears in Collections: | Випуск 5(155) - 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
фарида.pdf | 108,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.