Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7510
Назва: РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВУГІЛЬНОМУ ПІДПИЄМСТВІ ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ.
Автори: Скрипка, В'ячеслав Михайлович
Ключові слова: вугільне підприємство
маркетинг
стратегія
місія
SWOT аналіз
якість продукції
Дата публікації: 10-бер-2012
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано конкурентоспроможність продукції шахти та рекомендовані місії, система стратегічних цілей.Визначені можливості загрози, сильні і слабкі сторони діяльності шахти, розроблена програма управління якістю продукції і рекомендовано стратегічний набір для ВП "Шахта "Стаханова"ДП "Красноармійськвугілля"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7510
ISSN: Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ,2009. - 231с.
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скрипка.doc85,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.