Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7510
Title: РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВУГІЛЬНОМУ ПІДПИЄМСТВІ ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ.
Authors: Скрипка, В'ячеслав Михайлович
Keywords: вугільне підприємство
маркетинг
стратегія
місія
SWOT аналіз
якість продукції
Issue Date: 10-Mar-2012
Abstract: Проаналізовано конкурентоспроможність продукції шахти та рекомендовані місії, система стратегічних цілей.Визначені можливості загрози, сильні і слабкі сторони діяльності шахти, розроблена програма управління якістю продукції і рекомендовано стратегічний набір для ВП "Шахта "Стаханова"ДП "Красноармійськвугілля"
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7510
ISSN: Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ,2009. - 231с.
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скрипка.doc85,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.