Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипка, В'ячеслав Михайлович-
dc.date.accessioned2012-03-10T13:36:59Z-
dc.date.available2012-03-10T13:36:59Z-
dc.date.issued2012-03-10-
dc.identifier.issnАктуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ,2009. - 231с.-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7510-
dc.description.abstractПроаналізовано конкурентоспроможність продукції шахти та рекомендовані місії, система стратегічних цілей.Визначені можливості загрози, сильні і слабкі сторони діяльності шахти, розроблена програма управління якістю продукції і рекомендовано стратегічний набір для ВП "Шахта "Стаханова"ДП "Красноармійськвугілля"en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвугільне підприємствоen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectмісіяen_US
dc.subjectSWOT аналізen_US
dc.subjectякість продукціїen_US
dc.titleРОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ВУГІЛЬНОМУ ПІДПИЄМСТВІ ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скрипка.doc85,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.