Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6284
Title: | Моделі професійної підготовки вчителів і обов'язкова педагогічна практика в об'єднаному королівстві |
Authors: | Лєвшина, Н.В. |
Keywords: | Британія вчитель-початківець педагогічна практика UK teaching practice the teacher-trainee |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Донецький національний технічний університет |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. |
Abstract: | У даній статті авторка окреслює моделі професійної підготовки вчителів, розкриваючи їхню сутність, та висвітлює особливості професійної підготовки вчителів у Великій Британії з акцентом на обов'язковість педагогічної практики вчителя-початківця. |
Description: | In this article the autor outlines a model of teacher training, highlighting their assence, and especially the training of teachers in the UK with a focus on compulsory teaching practice the teacher-trainee |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6284 |
Appears in Collections: | Випуск 5(155) - 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
левшина.pdf | 112,92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.