Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛєвшина, Н.В.-
dc.date2009-
dc.date.accessioned2012-03-02T08:52:21Z-
dc.date.available2012-03-02T08:52:21Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.en_US
dc.identifier.otherУДК 371.133-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6284-
dc.descriptionIn this article the autor outlines a model of teacher training, highlighting their assence, and especially the training of teachers in the UK with a focus on compulsory teaching practice the teacher-traineeen_US
dc.description.abstractУ даній статті авторка окреслює моделі професійної підготовки вчителів, розкриваючи їхню сутність, та висвітлює особливості професійної підготовки вчителів у Великій Британії з акцентом на обов'язковість педагогічної практики вчителя-початківця.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectБританіяen_US
dc.subjectвчитель-початківецьen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectUKen_US
dc.subjectteaching practiceen_US
dc.subjectthe teacher-traineeen_US
dc.titleМоделі професійної підготовки вчителів і обов'язкова педагогічна практика в об'єднаному королівствіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
левшина.pdf112,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.