Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6284
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лєвшина, Н.В. | - |
dc.date | 2009 | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-02T08:52:21Z | - |
dc.date.available | 2012-03-02T08:52:21Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 371.133 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6284 | - |
dc.description | In this article the autor outlines a model of teacher training, highlighting their assence, and especially the training of teachers in the UK with a focus on compulsory teaching practice the teacher-trainee | en_US |
dc.description.abstract | У даній статті авторка окреслює моделі професійної підготовки вчителів, розкриваючи їхню сутність, та висвітлює особливості професійної підготовки вчителів у Великій Британії з акцентом на обов'язковість педагогічної практики вчителя-початківця. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | Британія | en_US |
dc.subject | вчитель-початківець | en_US |
dc.subject | педагогічна практика | en_US |
dc.subject | UK | en_US |
dc.subject | teaching practice | en_US |
dc.subject | the teacher-trainee | en_US |
dc.title | Моделі професійної підготовки вчителів і обов'язкова педагогічна практика в об'єднаному королівстві | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
левшина.pdf | 112,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.