Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатушенко, В.В.-
dc.date.accessioned2012-02-28T11:58:43Z-
dc.date.available2012-02-28T11:58:43Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 100-2 - Донецьк, ДонНТУ, 2005. - С. 183-194en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5899-
dc.descriptionThe article investigates the mechanisms of realization of competitive marketing at industrial enterprises.-
dc.description.abstractИсследованы механизмы реализации конкурентного маркетинга на промышленных предприятиях.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;26-
dc.subjectпромышленное предприятиеen_US
dc.subjectконкурентный маркетингen_US
dc.subjectконкуренция-
dc.subjectконкурентная стратегия-
dc.subjectпотребительская ценность-
dc.subjectпродуктовый портфель-
dc.subjectindustrial enterprise-
dc.subjectcompetitive marketing-
dc.subjectcompetition-
dc.subjectcompetitive strategy-
dc.subjectcustomer value-
dc.subjectproduct portfolio-
dc.subjectинвестиционные решения-
dc.subjectinvestment decision-
dc.titleМеханизмы конкурентного маркетинга на предприятииen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 100-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
100-2_26.pdf299,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.