Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5899
Назва: Механизмы конкурентного маркетинга на предприятии
Автори: Гнатушенко, В.В.
Ключові слова: промышленное предприятие
конкурентный маркетинг
конкуренция
конкурентная стратегия
потребительская ценность
продуктовый портфель
industrial enterprise
competitive marketing
competition
competitive strategy
customer value
product portfolio
инвестиционные решения
investment decision
Дата публікації: 2005
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 100-2 - Донецьк, ДонНТУ, 2005. - С. 183-194
Серія/номер: Економічна;26
Короткий огляд (реферат): Исследованы механизмы реализации конкурентного маркетинга на промышленных предприятиях.
Опис: The article investigates the mechanisms of realization of competitive marketing at industrial enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5899
Розташовується у зібраннях:Випуск 100-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
100-2_26.pdf299,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.