Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35597
Назва: ДИДАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЙ В СУЧАСНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Інші назви: The didactic value of lectures in a modern higher educational institution
Автори: Сергієнко, Людмила Григорівна
Ключові слова: дидактика
діяльнісні методи навчання
методологія
сучасна лекція
інноваційні методи навчання
контекстні методи навчання
проблемні методи навчання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Запоріжжя : КПУ
Бібліографічний опис: Сергієнко Л. Г. Дидактичне значення лекцій в сучасному вищому закладі / Л. Г. Сергієнко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. - Запоріжжя : КПУ, 2023. - № 91. - С. 133-136.
Короткий огляд (реферат): У даній статті з методологічної і дидактичної точок зору проведений детальний та скрупульозний аналіз значення проведення лекційних занять з будь яких дисциплін, а фундаментальних та спеціальних особливо, у вищому навчальному технічному закладі. Це стосується також сучасного стану в нашій країні, коли ми більшу частину навчання у вищих (і не тільки) навчальних закладах проводимо в дистанційному режимі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35597
ISSN: 1992-5786
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.