Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2025-06-16T18:36:14Z-
dc.date.available2025-06-16T18:36:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСергієнко Л. Г. Дидактичне значення лекцій в сучасному вищому закладі / Л. Г. Сергієнко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. - Запоріжжя : КПУ, 2023. - № 91. - С. 133-136.uk_UK
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35597-
dc.description.abstractУ даній статті з методологічної і дидактичної точок зору проведений детальний та скрупульозний аналіз значення проведення лекційних занять з будь яких дисциплін, а фундаментальних та спеціальних особливо, у вищому навчальному технічному закладі. Це стосується також сучасного стану в нашій країні, коли ми більшу частину навчання у вищих (і не тільки) навчальних закладах проводимо в дистанційному режимі.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЗапоріжжя : КПУuk_UK
dc.subjectдидактикаuk_UK
dc.subjectдіяльнісні методи навчанняuk_UK
dc.subjectметодологіяuk_UK
dc.subjectсучасна лекціяuk_UK
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UK
dc.subjectконтекстні методи навчанняuk_UK
dc.subjectпроблемні методи навчанняuk_UK
dc.titleДИДАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ЛЕКЦІЙ В СУЧАСНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІuk_UK
dc.title.alternativeThe didactic value of lectures in a modern higher educational institutionuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.