Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35452
Назва: Розробка та впровадження конкурентної стратегії підприємства в умовах нестабільного ринкового середовища
Інші назви: Development and implementation of a competitive strategy of an enterprise in an unstable market environment
Автори: Земелев, Савелій Єгорович
Ключові слова: конкурентоспроможність
competitiveness
складові конкуренції
оцінювання конкурентоспроможності
конкурентні переваги
components of competition
assessment of competitiveness
competitive advantages
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дрогобич : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Земелев, С. Є. Розробка та впровадження конкурентної стратегії підприємства в умовах нестабільного ринкового середовища : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 073 Менеджмент / Савелій Єгорович Земелев. – Дрогобич : ДВНЗ «ДонНТУ», 2024. - 88 с.
Короткий огляд (реферат): У випускній кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні аспекти основних теоретико-методологічних аспектів забезпечення конкурентоспроможності готельних підприємств, здійснено конкурентного середовища на ринку готельних послуг, досліджено сучасні тенденції готельних технологій, обґрунтовано актуальні напрями стратегічних рішень щодо підвищення конкурентоспроможності готельного підприємства в сучасних умовах; визначено алгоритм нарощування конкурентних переваг готельного підприємства, що функціонує в умовах нестабільного ринкового середовища
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35452
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підписаний 2024_М_МБАм_23_Земелєв С.Є.docx.pdf1,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.