Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35075
Назва: | Дослідження і зниження шуму і вібрації у кабіні кранів на залізничному ходу |
Інші назви: | Research and reduction of noise and vibration in the crane cabin on the railway track |
Автори: | Задорожний, Євгеній Володимирович |
Ключові слова: | складові шуму рівні звукового тиску виробничі фактори технічні віброакустіки вукопоглинання теорія коливань вібрації експериментальні дані |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Покровськ : ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Задорожний Є.В. Дослідження і зниження шуму і вібрації у кабіні кранів на залізничному ходу : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 263 «Цивільна безпека» / Євгеній Задорожний. – Покровськ : ДонНТУ, 2021. – 102 с. |
Короткий огляд (реферат): | Метою магістерської роботи є формування шляхів створення на робочих місцях машиністів кранів безпечних умов праці шляхом зниження виробничого шуму і вібрації до санітарних норм. Основні задачі магістерської роботи З метою вдосконалення заходів по збереженню життя і здоров'я працівників в роботі вирішуються наступні завдання: 1. Проведення аналізу професійної захворюваності працівників і виявлення домінуючих шкідливих виробничих факторів. 2. Теоретичні дослідження фізичного процесу освіти широкосмугового шуму, в кабінах кранів на залізничному ходу, при одночасному впливі повітряного і структурного шуму і отримання на цій основі аналітичних залежностей для розрахунку спектрів шуму на робочих місцях. 3. Проведення експериментальних досліджень віброакустичних характеристик на робочих місцях машиністів кранів з метою виявлення впливу і вкладу окремих джерел шуму і вібрації, конструктивних параметрів кабіни на формування умов праці працюючих. 4.Забезпечення допустимих умов праці в кабінах кранів на залізничному ходу на основі вироблення інженерних рішень. Практична цінність роботи полягає в наступному: - розроблена методика інженерного розрахунку спектрів шуму в кабінах кранів, що дозволяє на стадії проектування визначити очікувані рівні шуму, а також їх перевищення над гранично-допустимими нормами у відповідних частотних діапазонах і на цьому ж етапі вибрати способи забезпечення санітарних норм шуму на робочих місцях кранівників; - розроблено практичні рекомендації щодо зниження рівнів шуму в кабінах кранів шляхом раціонального підбору звукопоглинальних, звукоізолюючих і вибропоглощающих характеристик елементів огорожі кузова, що забезпечують виконання санітарних норм шуму і вібрації на робочих місцях машиністів кранів. Методи дослідження ґрунтуються на основних положеннях технічної віброакустікі, теорії коливань, статистичних методах обробки експериментальних даних і методах оцінки шкідливих і небезпечних виробничих факторів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35075 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" Гірничого факультету |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2021_ЦБзм-19_Задорожний_original_25012024_083425.pdf | 3,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.