Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35075
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Задорожний, Євгеній Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-30T15:54:29Z | - |
dc.date.available | 2024-01-30T15:54:29Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Задорожний Є.В. Дослідження і зниження шуму і вібрації у кабіні кранів на залізничному ходу : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 263 «Цивільна безпека» / Євгеній Задорожний. – Покровськ : ДонНТУ, 2021. – 102 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35075 | - |
dc.description.abstract | Метою магістерської роботи є формування шляхів створення на робочих місцях машиністів кранів безпечних умов праці шляхом зниження виробничого шуму і вібрації до санітарних норм. Основні задачі магістерської роботи З метою вдосконалення заходів по збереженню життя і здоров'я працівників в роботі вирішуються наступні завдання: 1. Проведення аналізу професійної захворюваності працівників і виявлення домінуючих шкідливих виробничих факторів. 2. Теоретичні дослідження фізичного процесу освіти широкосмугового шуму, в кабінах кранів на залізничному ходу, при одночасному впливі повітряного і структурного шуму і отримання на цій основі аналітичних залежностей для розрахунку спектрів шуму на робочих місцях. 3. Проведення експериментальних досліджень віброакустичних характеристик на робочих місцях машиністів кранів з метою виявлення впливу і вкладу окремих джерел шуму і вібрації, конструктивних параметрів кабіни на формування умов праці працюючих. 4.Забезпечення допустимих умов праці в кабінах кранів на залізничному ходу на основі вироблення інженерних рішень. Практична цінність роботи полягає в наступному: - розроблена методика інженерного розрахунку спектрів шуму в кабінах кранів, що дозволяє на стадії проектування визначити очікувані рівні шуму, а також їх перевищення над гранично-допустимими нормами у відповідних частотних діапазонах і на цьому ж етапі вибрати способи забезпечення санітарних норм шуму на робочих місцях кранівників; - розроблено практичні рекомендації щодо зниження рівнів шуму в кабінах кранів шляхом раціонального підбору звукопоглинальних, звукоізолюючих і вибропоглощающих характеристик елементів огорожі кузова, що забезпечують виконання санітарних норм шуму і вібрації на робочих місцях машиністів кранів. Методи дослідження ґрунтуються на основних положеннях технічної віброакустікі, теорії коливань, статистичних методах обробки експериментальних даних і методах оцінки шкідливих і небезпечних виробничих факторів. | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ : ДонНТУ | uk_UK |
dc.subject | складові шуму | uk_UK |
dc.subject | рівні звукового тиску | uk_UK |
dc.subject | виробничі фактори | uk_UK |
dc.subject | технічні віброакустіки | uk_UK |
dc.subject | вукопоглинання | uk_UK |
dc.subject | теорія коливань | uk_UK |
dc.subject | вібрації | uk_UK |
dc.subject | експериментальні дані | uk_UK |
dc.title | Дослідження і зниження шуму і вібрації у кабіні кранів на залізничному ходу | uk_UK |
dc.title.alternative | Research and reduction of noise and vibration in the crane cabin on the railway track | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" Гірничого факультету |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2021_ЦБзм-19_Задорожний_original_25012024_083425.pdf | 3,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.