Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3441
Назва: Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті
Автори: Шейко, С.Г.
Ключові слова: діяльнісний підхід
діагностика знань студентів з загальної хімії
Дата публікації: 2007
Видавництво: Міністерство освіти і науки України
Бібліографічний опис: Шейко С.Г. Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті. // Проблеми освіти: науково-методичний збірник. - Київ, 2007. - №50. С.79-83.
Короткий огляд (реферат): Розглянутий діяльнісний підхід до організації навчального процесу, розроблений і запропонований московськими психологами у другій половині XX століття. На протязі багатьох років (приблизно 20) діяльнісний підхід використовується для діагностики знань студентів з загальної хімії. В білети для поточного і підсумкового контролю знань включаються тільки задачі, теоретичні і практичні. Приведені приклади задач. При діагностиці знань перевіряється, чи досягло хімічне мислення студентів рівня використання теоретичних знань для розв`язування предметних задач, тобто рівня репродуктивної діяльності, основу якої складають логічні висновки і алгоритмічні дії.
Опис: Рассмотрен деятельностный подход к организации учебного процесса, разработанный и предложенный московскими психологами во второй половине XX века. На протяжении многих лет (приблизительно 20) деятельностный подход применяется для диагностики знаний студентов по общей химии. В билеты для текущего и итогового контроля знаний включаются только задачи, теоретические и практические. Приведены примеры задач. При диагностике знаний проверяется, достигло ли химическое мышление студентов уровня применения теоретических знаний для решения предметных задач, то есть уровня репродуктивной деятельности, основу которой составляют логические выводы и алгоритмические действия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3441
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри загальної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діяльнісний підхід до діагностики якості засвоєння студентам.doc74,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.