Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3441
Title: | Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті |
Authors: | Шейко, С.Г. |
Keywords: | діяльнісний підхід діагностика знань студентів з загальної хімії |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Міністерство освіти і науки України |
Citation: | Шейко С.Г. Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті. // Проблеми освіти: науково-методичний збірник. - Київ, 2007. - №50. С.79-83. |
Abstract: | Розглянутий діяльнісний підхід до організації навчального процесу, розроблений і запропонований московськими психологами у другій половині XX століття. На протязі багатьох років (приблизно 20) діяльнісний підхід використовується для діагностики знань студентів з загальної хімії. В білети для поточного і підсумкового контролю знань включаються тільки задачі, теоретичні і практичні. Приведені приклади задач. При діагностиці знань перевіряється, чи досягло хімічне мислення студентів рівня використання теоретичних знань для розв`язування предметних задач, тобто рівня репродуктивної діяльності, основу якої складають логічні висновки і алгоритмічні дії. |
Description: | Рассмотрен деятельностный подход к организации учебного процесса, разработанный и предложенный московскими психологами во второй половине XX века. На протяжении многих лет (приблизительно 20) деятельностный подход применяется для диагностики знаний студентов по общей химии. В билеты для текущего и итогового контроля знаний включаются только задачи, теоретические и практические. Приведены примеры задач. При диагностике знаний проверяется, достигло ли химическое мышление студентов уровня применения теоретических знаний для решения предметных задач, то есть уровня репродуктивной деятельности, основу которой составляют логические выводы и алгоритмические действия. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3441 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри загальної хімії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Діяльнісний підхід до діагностики якості засвоєння студентам.doc | 74,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.