Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШейко, С.Г.-
dc.date.accessioned2011-12-19T10:02:17Z-
dc.date.available2011-12-19T10:02:17Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationШейко С.Г. Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті. // Проблеми освіти: науково-методичний збірник. - Київ, 2007. - №50. С.79-83.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3441-
dc.descriptionРассмотрен деятельностный подход к организации учебного процесса, разработанный и предложенный московскими психологами во второй половине XX века. На протяжении многих лет (приблизительно 20) деятельностный подход применяется для диагностики знаний студентов по общей химии. В билеты для текущего и итогового контроля знаний включаются только задачи, теоретические и практические. Приведены примеры задач. При диагностике знаний проверяется, достигло ли химическое мышление студентов уровня применения теоретических знаний для решения предметных задач, то есть уровня репродуктивной деятельности, основу которой составляют логические выводы и алгоритмические действия.en_US
dc.description.abstractРозглянутий діяльнісний підхід до організації навчального процесу, розроблений і запропонований московськими психологами у другій половині XX століття. На протязі багатьох років (приблизно 20) діяльнісний підхід використовується для діагностики знань студентів з загальної хімії. В білети для поточного і підсумкового контролю знань включаються тільки задачі, теоретичні і практичні. Приведені приклади задач. При діагностиці знань перевіряється, чи досягло хімічне мислення студентів рівня використання теоретичних знань для розв`язування предметних задач, тобто рівня репродуктивної діяльності, основу якої складають логічні висновки і алгоритмічні дії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіністерство освіти і науки Україниen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectдіагностика знань студентів з загальної хімії-
dc.titleДіяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університетіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри загальної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діяльнісний підхід до діагностики якості засвоєння студентам.doc74,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.