Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3441
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шейко, С.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-19T10:02:17Z | - |
dc.date.available | 2011-12-19T10:02:17Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Шейко С.Г. Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті. // Проблеми освіти: науково-методичний збірник. - Київ, 2007. - №50. С.79-83. | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3441 | - |
dc.description | Рассмотрен деятельностный подход к организации учебного процесса, разработанный и предложенный московскими психологами во второй половине XX века. На протяжении многих лет (приблизительно 20) деятельностный подход применяется для диагностики знаний студентов по общей химии. В билеты для текущего и итогового контроля знаний включаются только задачи, теоретические и практические. Приведены примеры задач. При диагностике знаний проверяется, достигло ли химическое мышление студентов уровня применения теоретических знаний для решения предметных задач, то есть уровня репродуктивной деятельности, основу которой составляют логические выводы и алгоритмические действия. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянутий діяльнісний підхід до організації навчального процесу, розроблений і запропонований московськими психологами у другій половині XX століття. На протязі багатьох років (приблизно 20) діяльнісний підхід використовується для діагностики знань студентів з загальної хімії. В білети для поточного і підсумкового контролю знань включаються тільки задачі, теоретичні і практичні. Приведені приклади задач. При діагностиці знань перевіряється, чи досягло хімічне мислення студентів рівня використання теоретичних знань для розв`язування предметних задач, тобто рівня репродуктивної діяльності, основу якої складають логічні висновки і алгоритмічні дії. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міністерство освіти і науки України | en_US |
dc.subject | діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | діагностика знань студентів з загальної хімії | - |
dc.title | Діяльнісний підхід до діагностики якості знань з загальної хімії у технічному університеті | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри загальної хімії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Діяльнісний підхід до діагностики якості засвоєння студентам.doc | 74,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.