Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32507
Назва: Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на міжнародному ринку
Автори: Мірошниченко, Вікторія Валеріївна
Ключові слова: конкурентоспроможність
міжнародний ринок
глобалізація
стратегія
аналіз
підприємство
адаптація
моделювання
реалізація
формування
вплив
наслідки
чинники
результат
стан ринку
методи стратегій
формування
удосконалення
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Мірошниченко В.В. Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на міжнародному ринку : випускна кваліфікаційна робота ... магістр : 051 Економіка / Мірошниченко Вікторія Валеріївна. - Покровськ, 2020 - 102 с.
Короткий огляд (реферат): Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (52 найменування на 6 сторінках) та 3 додатка (на 4 сторінках). Загальний обсяг кваліфікаційної роботи становить 102 сторінки, основний зміст викладено на 98 сторінках. Робота містить 23 таблиці і 16 рисунків. Об’єктом дослідження є конкурентоспроможність ПрАТ «Глини Донбасу». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, науково-методичних положень і практичних рекомендацій щодо моделювання, проектування та реалізації конкурентних стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32507
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_М_МірошниченкоВ.В_Мем-19.PDF2,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.