Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32507
Title: Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на міжнародному ринку
Authors: Мірошниченко, Вікторія Валеріївна
Keywords: конкурентоспроможність
міжнародний ринок
глобалізація
стратегія
аналіз
підприємство
адаптація
моделювання
реалізація
формування
вплив
наслідки
чинники
результат
стан ринку
методи стратегій
формування
удосконалення
Issue Date: Dec-2020
Publisher: Покровськ: ДонНТУ
Citation: Мірошниченко В.В. Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на міжнародному ринку : випускна кваліфікаційна робота ... магістр : 051 Економіка / Мірошниченко Вікторія Валеріївна. - Покровськ, 2020 - 102 с.
Abstract: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел (52 найменування на 6 сторінках) та 3 додатка (на 4 сторінках). Загальний обсяг кваліфікаційної роботи становить 102 сторінки, основний зміст викладено на 98 сторінках. Робота містить 23 таблиці і 16 рисунків. Об’єктом дослідження є конкурентоспроможність ПрАТ «Глини Донбасу». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, науково-методичних положень і практичних рекомендацій щодо моделювання, проектування та реалізації конкурентних стратегій.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32507
Appears in Collections:ОС "Магістр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_М_МірошниченкоВ.В_Мем-19.PDF2,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.