Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32482
Назва: Розвиток банківського маркетингу
Інші назви: Development of the bank marketing
Автори: Головкіна, Кристина Андріївна
Ключові слова: банк, маркетинг, Ощадбанк, стратегії, аналіз, доход, клієнт, послуги, конкурентоспроможність
bank, marketing, Sberbank, strategies, analysis, income, client, services, competitiveness
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Головкіна К.А. Розвиток банківського маркетингу / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг». – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.
Серія/номер: Маркетинг;
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено сучасну проблематику маркетингу в банківській сфері, розглянуто які є стратегії маркетингу в банківський системі, як вони використовуються в банках та використовуються взагалі. Зроблений аналіз маркетингової ситуації в АТ «Ощадбанк» та надано рекомендації для поліпшення становища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32482
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Диплом Головкіна К.А..pdf921,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.