Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32482
Title: Розвиток банківського маркетингу
Other Titles: Development of the bank marketing
Authors: Головкіна, Кристина Андріївна
Keywords: банк, маркетинг, Ощадбанк, стратегії, аналіз, доход, клієнт, послуги, конкурентоспроможність
bank, marketing, Sberbank, strategies, analysis, income, client, services, competitiveness
Issue Date: Dec-2020
Publisher: Покровськ, ДонНТУ
Citation: Головкіна К.А. Розвиток банківського маркетингу / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг». – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.
Series/Report no.: Маркетинг;
Abstract: В роботі досліджено сучасну проблематику маркетингу в банківській сфері, розглянуто які є стратегії маркетингу в банківський системі, як вони використовуються в банках та використовуються взагалі. Зроблений аналіз маркетингової ситуації в АТ «Ощадбанк» та надано рекомендації для поліпшення становища.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32482
Appears in Collections:ОС "Магістр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3 Диплом Головкіна К.А..pdf921,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.