Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32482
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловкіна, Кристина Андріївна-
dc.date.accessioned2021-02-03T13:50:06Z-
dc.date.available2021-02-03T13:50:06Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationГоловкіна К.А. Розвиток банківського маркетингу / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг». – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32482-
dc.description.abstractВ роботі досліджено сучасну проблематику маркетингу в банківській сфері, розглянуто які є стратегії маркетингу в банківський системі, як вони використовуються в банках та використовуються взагалі. Зроблений аналіз маркетингової ситуації в АТ «Ощадбанк» та надано рекомендації для поліпшення становища.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ, ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг;-
dc.subjectбанк, маркетинг, Ощадбанк, стратегії, аналіз, доход, клієнт, послуги, конкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectbank, marketing, Sberbank, strategies, analysis, income, client, services, competitivenessuk_UK
dc.titleРозвиток банківського маркетингуuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of the bank marketinguk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3 Диплом Головкіна К.А..pdf921,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.