Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32481
Назва: Стратегія управління маркетингом на підприємстві
Інші назви: Enterprise arketing management strategy /
Автори: Брежнєва, Любов Сергіївна
Ключові слова: стратегія маркетингу, управління маркетингом, принципи маркетингового управління, функції маркетингового стратегічного управління, вугледобувне підприємство, корпоративна стратегія. портфельна стратегія, SWOT-аналіз, портфель партнерства
marketing strategy, marketing management, principles of marketing management, functions of marketing strategic management, coal-mining enterprise, corporate strategy. portfolio strategy, SWOT-analysis, partnership portfolio
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Брежнєва Л. С. Стратегія управління маркетингом на підприємстві / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» (спеціалізація «Маркетинг»). – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.
Серія/номер: Маркетинг;
Короткий огляд (реферат): В роботі проведено аналіз теоретичних підходів щодо інструментів управління маркетингом на підприємстві, проаналізовано існуючі стратегії управління маркетингом на підприємствах, визначено особливості управління маркетингом на вугледобувних підприємствах. Здійснено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності вугледобувного підприємства ВП шахта «Центральна ДП «Мирноградвугілля», розроблено напрями удосконалення стратегії управління маркетингом на вугледобувному підприємстві. Практична реалізація запропонованих заходів містить в собі формування місії, цілей різних рівнів і завдань маркетингової діяльності, впровадження стратегії маркетингу партнерської взаємодії та організацію служби маркетингу на досліджуваному підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32481
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Брежнєва Л. С._МРКм_19.pdf2,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.