Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32481
Title: Стратегія управління маркетингом на підприємстві
Other Titles: Enterprise arketing management strategy /
Authors: Брежнєва, Любов Сергіївна
Keywords: стратегія маркетингу, управління маркетингом, принципи маркетингового управління, функції маркетингового стратегічного управління, вугледобувне підприємство, корпоративна стратегія. портфельна стратегія, SWOT-аналіз, портфель партнерства
marketing strategy, marketing management, principles of marketing management, functions of marketing strategic management, coal-mining enterprise, corporate strategy. portfolio strategy, SWOT-analysis, partnership portfolio
Issue Date: Dec-2020
Publisher: Покровськ, ДонНТУ
Citation: Брежнєва Л. С. Стратегія управління маркетингом на підприємстві / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» (спеціалізація «Маркетинг»). – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.
Series/Report no.: Маркетинг;
Abstract: В роботі проведено аналіз теоретичних підходів щодо інструментів управління маркетингом на підприємстві, проаналізовано існуючі стратегії управління маркетингом на підприємствах, визначено особливості управління маркетингом на вугледобувних підприємствах. Здійснено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності вугледобувного підприємства ВП шахта «Центральна ДП «Мирноградвугілля», розроблено напрями удосконалення стратегії управління маркетингом на вугледобувному підприємстві. Практична реалізація запропонованих заходів містить в собі формування місії, цілей різних рівнів і завдань маркетингової діяльності, впровадження стратегії маркетингу партнерської взаємодії та організацію служби маркетингу на досліджуваному підприємстві.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32481
Appears in Collections:ОС "Магістр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Брежнєва Л. С._МРКм_19.pdf2,77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.