Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрежнєва, Любов Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-02-03T13:43:19Z-
dc.date.available2021-02-03T13:43:19Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationБрежнєва Л. С. Стратегія управління маркетингом на підприємстві / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» (спеціалізація «Маркетинг»). – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32481-
dc.description.abstractВ роботі проведено аналіз теоретичних підходів щодо інструментів управління маркетингом на підприємстві, проаналізовано існуючі стратегії управління маркетингом на підприємствах, визначено особливості управління маркетингом на вугледобувних підприємствах. Здійснено аналіз виробничо-господарської та маркетингової діяльності вугледобувного підприємства ВП шахта «Центральна ДП «Мирноградвугілля», розроблено напрями удосконалення стратегії управління маркетингом на вугледобувному підприємстві. Практична реалізація запропонованих заходів містить в собі формування місії, цілей різних рівнів і завдань маркетингової діяльності, впровадження стратегії маркетингу партнерської взаємодії та організацію служби маркетингу на досліджуваному підприємстві.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ, ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг;-
dc.subjectстратегія маркетингу, управління маркетингом, принципи маркетингового управління, функції маркетингового стратегічного управління, вугледобувне підприємство, корпоративна стратегія. портфельна стратегія, SWOT-аналіз, портфель партнерстваuk_UK
dc.subjectmarketing strategy, marketing management, principles of marketing management, functions of marketing strategic management, coal-mining enterprise, corporate strategy. portfolio strategy, SWOT-analysis, partnership portfoliouk_UK
dc.titleСтратегія управління маркетингом на підприємствіuk_UK
dc.title.alternativeEnterprise arketing management strategy /uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Брежнєва Л. С._МРКм_19.pdf2,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.