Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошовець, Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-02-03T13:35:19Z-
dc.date.available2021-02-03T13:35:19Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationКошовець А.С. Формування конкурентної стратегії торговельно-виробничої компанії / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг». – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32480-
dc.description.abstractВ роботі досліджено сутність конкурентної стратегії, розглянуто її типології та фактори впливу. Надано характеристику діяльності підприємства, що досліджується. Проведено аналіз асортиментної політики, стратегічний аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства та розроблено рекомендації щодо формування конкурентної стратегії ТОВ «ВЕЛЕС МЕТ».uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ, ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг;-
dc.subjectстратегія, підприємство, конкурентоспроможність, аналіз, асортиментна політика.uk_UK
dc.titleФормування конкурентної стратегії торговельно-виробничої компаніїuk_UK
dc.title.alternativeForming a competitive strategy for the trade -production companyuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Диплом Кошовец.pdf2,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.