Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32480
Title: Формування конкурентної стратегії торговельно-виробничої компанії
Other Titles: Forming a competitive strategy for the trade -production company
Authors: Кошовець, Анна Сергіївна
Keywords: стратегія, підприємство, конкурентоспроможність, аналіз, асортиментна політика.
Issue Date: Dec-2020
Publisher: Покровськ, ДонНТУ
Citation: Кошовець А.С. Формування конкурентної стратегії торговельно-виробничої компанії / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг». – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.
Series/Report no.: Маркетинг;
Abstract: В роботі досліджено сутність конкурентної стратегії, розглянуто її типології та фактори впливу. Надано характеристику діяльності підприємства, що досліджується. Проведено аналіз асортиментної політики, стратегічний аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства та розроблено рекомендації щодо формування конкурентної стратегії ТОВ «ВЕЛЕС МЕТ».
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32480
Appears in Collections:ОС "Магістр" ЕГФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1 Диплом Кошовец.pdf2,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.