Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32480
Назва: Формування конкурентної стратегії торговельно-виробничої компанії
Інші назви: Forming a competitive strategy for the trade -production company
Автори: Кошовець, Анна Сергіївна
Ключові слова: стратегія, підприємство, конкурентоспроможність, аналіз, асортиментна політика.
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Покровськ, ДонНТУ
Бібліографічний опис: Кошовець А.С. Формування конкурентної стратегії торговельно-виробничої компанії / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг». – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020.
Серія/номер: Маркетинг;
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено сутність конкурентної стратегії, розглянуто її типології та фактори впливу. Надано характеристику діяльності підприємства, що досліджується. Проведено аналіз асортиментної політики, стратегічний аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства та розроблено рекомендації щодо формування конкурентної стратегії ТОВ «ВЕЛЕС МЕТ».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32480
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" ЕГФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Диплом Кошовец.pdf2,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.