Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32265
Назва: Аналітичні способи визначення ефективності реклами
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Синяк, Євгенія Анатоліївна
Ключові слова: Аналіз ефективності реклами, рекламні засоби, аудиторія, аналітичні способи, опитування.
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Покровськ, ДВНЗ «ДонНТУ», 2020. С.172-175
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів та фінансової науки: ідеї та їх впровадження: Збірка матеріалів Всеукраїнської наукової конференції (із зарубіжною участю) (м. Покровськ, 12-14 травня 2020 р.).
Короткий огляд (реферат): Група аналітичних способів визначення ефективності реклами ще потребує певного теоретичного удосконалення в плані систематизації. В той же час, на нашу думку, підприємствам поруч з оціночними способами доцільно застосовувати й аналітичні способи оцінки ефективності реклами, адже через неоднозначність реклами висновок про тенденції, що проявляються в процесі її змін, точніше робити на основі інтерпретації результатів декількох параметрів ефективності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32265
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка 2020 (УФЕБ).pdf4,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.