Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorСиняк, Євгенія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-08-04T11:51:17Z-
dc.date.available2020-08-04T11:51:17Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів та фінансової науки: ідеї та їх впровадження: Збірка матеріалів Всеукраїнської наукової конференції (із зарубіжною участю) (м. Покровськ, 12-14 травня 2020 р.).uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32265-
dc.description.abstractГрупа аналітичних способів визначення ефективності реклами ще потребує певного теоретичного удосконалення в плані систематизації. В той же час, на нашу думку, підприємствам поруч з оціночними способами доцільно застосовувати й аналітичні способи оцінки ефективності реклами, адже через неоднозначність реклами висновок про тенденції, що проявляються в процесі її змін, точніше робити на основі інтерпретації результатів декількох параметрів ефективності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ, ДВНЗ «ДонНТУ», 2020. С.172-175uk_UK
dc.subjectАналіз ефективності реклами, рекламні засоби, аудиторія, аналітичні способи, опитування.uk_UK
dc.titleАналітичні способи визначення ефективності рекламиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка 2020 (УФЕБ).pdf4,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.