Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32265
Title: Аналітичні способи визначення ефективності реклами
Authors: Мізіна, Олена Вікторівна
Синяк, Євгенія Анатоліївна
Keywords: Аналіз ефективності реклами, рекламні засоби, аудиторія, аналітичні способи, опитування.
Issue Date: May-2020
Publisher: Покровськ, ДВНЗ «ДонНТУ», 2020. С.172-175
Citation: Актуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів та фінансової науки: ідеї та їх впровадження: Збірка матеріалів Всеукраїнської наукової конференції (із зарубіжною участю) (м. Покровськ, 12-14 травня 2020 р.).
Abstract: Група аналітичних способів визначення ефективності реклами ще потребує певного теоретичного удосконалення в плані систематизації. В той же час, на нашу думку, підприємствам поруч з оціночними способами доцільно застосовувати й аналітичні способи оцінки ефективності реклами, адже через неоднозначність реклами висновок про тенденції, що проявляються в процесі її змін, точніше робити на основі інтерпретації результатів декількох параметрів ефективності.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32265
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірка 2020 (УФЕБ).pdf4,63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.