Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Михайло Петрович-
dc.date.accessioned2020-03-14T12:35:47Z-
dc.date.available2020-03-14T12:35:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31698-
dc.descriptionПроведений аналіз основних понять ситемного підходу, які релевантні педагогічним дослідженнямuk_UK
dc.description.abstractПроаналізований компонентний склад системних досліджень у науці. Виділена центральна роль системного підходу, який відповідає новій науковій парадигмі дослідження складних динамічних об’єктів. Як приклад такого об’єкта розглянута педагогічна система. У межах метасистеми аналізується сутність, властивості (атрибути) та ознаки системних дидактичних об’єктів відповідно до онтологічних і гносеологічних аспектів дослідження.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ; ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseries;№1 (22)-
dc.subjectсистема-
dc.subjectмодель-
dc.subjectонтологія-
dc.subjectгносеологія-
dc.subjectпедагогічна система-
dc.subjectсистемні дослідження-
dc.subjectсистемний підхід-
dc.subjectоб’єктuk_UK
dc.titleСистемний підхід у науці та в педагогічних дослідженнях. Ч. 1uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dcterms.bibliographicCitationКостюченко М. П. Системний підхід у науці та в педагогічних дослідженнях. Ч. 1. Системні та онтолого-гносеологічні аспекти дослідження дидактичних об’єктів / М. П. Костюченко // Наукові праці ДонНТУ : наук. зб. – Покровськ, 2018. – Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. № 1 (22). – С. 87-98.-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст. Системний підхід. Ч.1.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.