Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31698
Title: | Системний підхід у науці та в педагогічних дослідженнях. Ч. 1 |
Authors: | Костюченко, Михайло Петрович |
Keywords: | система модель онтологія гносеологія педагогічна система системні дослідження системний підхід об’єкт |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Покровськ; ДонНТУ |
Series/Report no.: | ;№1 (22) |
Abstract: | Проаналізований компонентний склад системних досліджень у науці. Виділена центральна роль системного підходу, який відповідає новій науковій парадигмі дослідження складних динамічних об’єктів. Як приклад такого об’єкта розглянута педагогічна система. У межах метасистеми аналізується сутність, властивості (атрибути) та ознаки системних дидактичних об’єктів відповідно до онтологічних і гносеологічних аспектів дослідження. |
Description: | Проведений аналіз основних понять ситемного підходу, які релевантні педагогічним дослідженням |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31698 |
ISSN: | 2077-6780 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри ОП |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст. Системний підхід. Ч.1.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.