Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31698
Назва: | Системний підхід у науці та в педагогічних дослідженнях. Ч. 1 |
Автори: | Костюченко, Михайло Петрович |
Ключові слова: | система модель онтологія гносеологія педагогічна система системні дослідження системний підхід об’єкт |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Покровськ; ДонНТУ |
Серія/номер: | ;№1 (22) |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізований компонентний склад системних досліджень у науці. Виділена центральна роль системного підходу, який відповідає новій науковій парадигмі дослідження складних динамічних об’єктів. Як приклад такого об’єкта розглянута педагогічна система. У межах метасистеми аналізується сутність, властивості (атрибути) та ознаки системних дидактичних об’єктів відповідно до онтологічних і гносеологічних аспектів дослідження. |
Опис: | Проведений аналіз основних понять ситемного підходу, які релевантні педагогічним дослідженням |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31698 |
ISSN: | 2077-6780 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри ОП |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст. Системний підхід. Ч.1.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.