Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизунова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorРябко, Андрій Сергійович-
dc.date.accessioned2019-12-18T15:54:30Z-
dc.date.available2019-12-18T15:54:30Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationВ сучасних умовах економічного життя країни ринок послуг займає важливе місце.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31327-
dc.description.abstractОсобливості послуг як товару тягнуть за собою специфіку маркетингу цієї галузі, від ефективності якого багато в чому залежить якість послуг, що надаються. Сьогодні послуги, як і товари масового попиту, стають все більш схожими один на одного. Чому ж споживач приходить в конкретну фірму? Поясненням переваг клієнта може служити відмінність в якості послуг, яке, в свою чергу, залежить від персоналу підприємстваuk_UK
dc.description.sponsorship-uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherАктуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів ХІ регіональної науково-практичної конференції, Покровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82uk_UK
dc.relation.ispartofseriesПокровськ: ІІ ДонНТУ, 2018. С. 81-82;-
dc.subjectпослуги, маркетинг, споживач, продавець, ринокuk_UK
dc.titleМаркетинг послуг: особливості та шляхи управлінняuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf212,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.